Velkommen til min gamle blogg om og med kaker og kakedesign. Denne bloggen vil ikke bli oppdatert eller brukt mer nå, da jeg har sluttet å bake. Bloggen blir likevel stående og jeg håper den kan bli brukt som inspirasjon i din kreative verden av kaker.
Klem Elin

Tuesday 3 June 2008

Klubb treff i Moss

Mandag 26. mai var vi i Moss på kaketreff hos Cicilie.
En koselig kveld hvor vi lagde litt blomster og andre duppetitter :o)
Our monthly cake evening was in Moss at Cicilies house.
A fun and relaxing evening with flowers and other stuff.




Kristin sitter og lager liljekonvall og lille Mathias fikk holde litt på med patchwork kutterne til mamma Cicilie.
Kristin is making lily of the vally, and litlle Mathias was making some patchwork figures. He is now 5 years and love to play with mums stuff :o)


Cicilie har begynt på sin peon


Stine poserer med en levende blomst. Jeg plukka med meg en liten syrin kvist til bruk av inspirasjon :o)




Gry lurer på hvordan det går med Cicilie... Fikser du dette da ?


Jo da... det her blir da bra det :o)


Nå var Stine konsentrert her ja :o)




Cicilies peon nesten ferdig.


Noe av det jeg holdt på med da :o)

No comments:

Post a Comment

Tusen takk for at du legger igjen dine spor her hos meg. Velkommen tilbake og jeg håper du har kost deg.

Elin (",)