Velkommen til min gamle blogg om og med kaker og kakedesign. Denne bloggen vil ikke bli oppdatert eller brukt mer nå, da jeg har sluttet å bake. Bloggen blir likevel stående og jeg håper den kan bli brukt som inspirasjon i din kreative verden av kaker.
Klem Elin

Friday 21 November 2008

Kaker laget den siste tiden





Til en 60 år ung dame lagde jeg denne blomsterkurven.
Blomsterdekorasjonen på toppen er til å ta av og oppbevare i all tid.




En slalombakke med en gutt som er glad i å suse nedover fjellsiden :o)


Utfra en av mine tidligere kaker, ble denne kaken laget. Denne gangen med litt andre blomster, og med skrift.






Neda fyller 30 år, og hennes venner lagde ett overraskelses selskap.


Puneet ble 4, og da er en racerbil morsomt å få.







En morsom kake til en babyshower. Det skulle være tydelig at det ble jente,, og jeg tror ikke det kan bli mer tydelig enn det her. Sengen på toppen er til å oppevare for ettertiden.

No comments:

Post a Comment

Tusen takk for at du legger igjen dine spor her hos meg. Velkommen tilbake og jeg håper du har kost deg.

Elin (",)