Velkommen til min gamle blogg om og med kaker og kakedesign. Denne bloggen vil ikke bli oppdatert eller brukt mer nå, da jeg har sluttet å bake. Bloggen blir likevel stående og jeg håper den kan bli brukt som inspirasjon i din kreative verden av kaker.
Klem Elin

Friday 24 April 2009

Kurs i Stavanger

Slikt er spennende.. En ny nettbutikk og kurshold hos Katrine i Stavanger.
Her finner du siden hennes
http://www.spiseligekunstverk.no/

Så fint at det kommer slike tilbud rundt om i landet.. Håper flere har mot til å starte opp slik.
Katrine er en dame med tæl i hun, og har nå satt opp 3 kurs - grunnkurs, figurkake prinsesse og figurkake bil.
Håper mange melder seg på kurs og får oppleve hvor gøy dette er :D

Lykke til Katrine !!! Dette blir kult skal du se ;o)

A new shop and classes in Stavanger.
http://www.spiseligekunstverk.no/
I love progress... And this is a step ahead for progress of cakes in Norway.
Wish you Good luck, Katrine... And hope you have a lot of students in your town.

2 comments:

Tusen takk for at du legger igjen dine spor her hos meg. Velkommen tilbake og jeg håper du har kost deg.

Elin (",)