Velkommen til min gamle blogg om og med kaker og kakedesign. Denne bloggen vil ikke bli oppdatert eller brukt mer nå, da jeg har sluttet å bake. Bloggen blir likevel stående og jeg håper den kan bli brukt som inspirasjon i din kreative verden av kaker.
Klem Elin

Saturday 23 May 2009

Første nattverdshelg

De aller fleste har en eller annen feiring for sine unge jenter og gutter som begynner å bli store.
Denne uken har katolikkene feiret sine barn med første nattverds messe.
Jeg synes det alltid er spennende å se barna vokse opp. Se hva deres interesser viser seg å bli og hvordan de ser på verden rundt seg. Barna er jo vår alles fremtid, og verdens arv er barnas arv.
Most people have one or another kind of celebration of their children. Young girls and boys in their grow to the adult world.
This week has been a katholic week for me, with cakes for young boys and girls for their first communion.
It is interesting to se the young ones grow up. Se how they find their interests, and how they see the world around them self. The children are our future, and the legecy of the earth is the legecy of the children.
Kevin sin første nattverds kake
The first communion cake for Kevin
Jency sin første nattverds kake
The first communion cake for Jency
Og Nilakshan sin første nattverds kake..
Og pussig nok ble det to av samme type i dag. Bare med forskjellig farge.
Prøvde likevel å gjøre dem litt forskjellig i detalj dekoren.
And last Nilakshan's first communion cake.
Strange anough it turned up to be to of the same type today. Only with colour difference.
I tried to make the details a little bit different though.

1 comment:

  1. Takk for at du fant veien inn til meg. Og ja min sønn har en flott humor, spesielt når han kan lure sin mor.
    For noen nydelig kaker du lager. Fantastisk.

    ReplyDelete

Tusen takk for at du legger igjen dine spor her hos meg. Velkommen tilbake og jeg håper du har kost deg.

Elin (",)