Velkommen til min gamle blogg om og med kaker og kakedesign. Denne bloggen vil ikke bli oppdatert eller brukt mer nå, da jeg har sluttet å bake. Bloggen blir likevel stående og jeg håper den kan bli brukt som inspirasjon i din kreative verden av kaker.
Klem Elin

Tuesday 11 August 2009

Magnolia in pink

Jeg skulle bare prøve ut de nye spellbindersene i går. Var en tur på Steffens og kjøpte inn noen blomster og da disse runde og blomsterforma greiene :o)
Spennende !!!
I wanted to test out my new two set of spellbinders yesterday. Have been to Steffens in town to get some flowers, and of caurse a new sett of this round things :D
Fun fun fun !!!

1 comment:

  1. Er det ikke morsomt å prøve ut noe nytt når det blir så flott da?
    Herlig kort...du er blitt en kløpper på kort også du..

    ReplyDelete

Tusen takk for at du legger igjen dine spor her hos meg. Velkommen tilbake og jeg håper du har kost deg.

Elin (",)