Velkommen til min gamle blogg om og med kaker og kakedesign. Denne bloggen vil ikke bli oppdatert eller brukt mer nå, da jeg har sluttet å bake. Bloggen blir likevel stående og jeg håper den kan bli brukt som inspirasjon i din kreative verden av kaker.
Klem Elin

Saturday 13 March 2010

The weekend of the boys

This weekend has been all about boys.
Starting of with two christeningcakes for two wonderful little boys Elias and Michael.
Denne helgen har vært guttenes helg.
Startet med to dåpskaker til to små herlige gutter Elias og Michael.
And today was a cake for Kumar, who turned 40 this month.
Og i dag en kake til Kumar som ble 40 denne månden.. Lilla og creme er fargene her.

1 comment:

Tusen takk for at du legger igjen dine spor her hos meg. Velkommen tilbake og jeg håper du har kost deg.

Elin (",)