Velkommen til min gamle blogg om og med kaker og kakedesign. Denne bloggen vil ikke bli oppdatert eller brukt mer nå, da jeg har sluttet å bake. Bloggen blir likevel stående og jeg håper den kan bli brukt som inspirasjon i din kreative verden av kaker.
Klem Elin

Saturday 24 July 2010

Hortensiaer

Hydrangea is one of my favorite flowers. And maybe the only flower that survive alive in my home for some reason.
Anyway, this cake was made with delightful light blue hydrangeas.
I loved making this hydrangeas, as I got some new cutters for them. They are a bit bigger than the old ones, but then you do not need as many of them.
Hortensia er en av mine favoritt blomster. Og kanskje mest fordi det er en av meget få blomster som overlever her hos meg.
Denne kaken ble pyntet med lyse blå hortensiaer.
Fikk meg noen nye kuttere til hortensia, enkeltblads kuttere. Og de var så gode å bruke..
Blomsten blir litt større enn de andre jeg har, men da trenger man ikke så mange av dem :o)


7 comments:

  1. Denne kunne storesøss riktig godt li.. og om man tenker seg denne i andre farger også så er den bare "SUPER"

    Klemz Storesøss

    ReplyDelete
  2. Nydelig både live og her i kakeversjon. Du er SÅ dyktig!

    ReplyDelete
  3. Utrolig flott kake, elin. Dui er en mester!

    ReplyDelete
  4. Fyfaderulland så lekker!!
    Skal jeg ha en spesiell kake noen gang, så vet jeg hvor jeg skal bestille!!
    Klem fra Maya :)

    ReplyDelete
  5. Hvor er de smukke dine hortensia'er! Også én af mine ynglings blomster!

    ReplyDelete
  6. å! så gøy å se, endelig noen som lager blomster som ser ekte ut!

    Jeg digger sukkerblomster, og har lenge tenkt at jeg skulle lære meg det. Blir jo så vidunderlig vakkert på kakene. (og jeg er jo blomstergal så det passer meg ypperlig sånn set og).

    Jeg snubla akkurat inn her, og har nå lest noen sider. Takk for flott og inspirerende blogg :)

    ReplyDelete
  7. Hei
    Lager du kaker på bestilling? Skulle så gjerne hatt en prinsessekake, trenger ikke være stor, til fredag....veldig kort varsel;) skal da også i tillegg være glutenfri, men det kan jeg fortelle deg hvordan du gjør enklest mulig...om det er sukkerbrød bunn du lager.

    tlf 48085929 Siv:)

    ReplyDelete

Tusen takk for at du legger igjen dine spor her hos meg. Velkommen tilbake og jeg håper du har kost deg.

Elin (",)