Velkommen til min gamle blogg om og med kaker og kakedesign. Denne bloggen vil ikke bli oppdatert eller brukt mer nå, da jeg har sluttet å bake. Bloggen blir likevel stående og jeg håper den kan bli brukt som inspirasjon i din kreative verden av kaker.
Klem Elin

Monday 17 January 2011

Drinks for adults

Last saturday I made this bottle of Smirnoff for Keyvan's 30th birthday.
When they picked it up, the child in the car asked "what is that ?", her fathers answer was "something that adults drinks".. I thought she was so sweet when she asked, and not really understood what the meaning was. She moved her sholders and "ok". (",)

Sist lørdag lagde jeg denne Smirnoff kaken til Keyvan sin 30 års dag.
En morsom episode da de henta kaken, og den lille jenta i bilen spurte hva dette var for en kake og hvorfor de skulle ha denne ? Faren hennes svarte at dette var noe som voksne kjenner og drikker. Hun var så søt der hun bare løfta på skuldrene og sa ok (",)
En hastekake som egentlig ikke var med i ukens plan.

1 comment:

Tusen takk for at du legger igjen dine spor her hos meg. Velkommen tilbake og jeg håper du har kost deg.

Elin (",)