Velkommen til min gamle blogg om og med kaker og kakedesign. Denne bloggen vil ikke bli oppdatert eller brukt mer nå, da jeg har sluttet å bake. Bloggen blir likevel stående og jeg håper den kan bli brukt som inspirasjon i din kreative verden av kaker.
Klem Elin

Tuesday 11 October 2011

Hanna Montana

At some age any girls will like this singers like Hanna Montana.
And she is a singer that has decorated many cakes by now.
This time the Hanna Montana cake was sparcling in white and maroon :o)
På ett eller annet tidspunkt vil enhver jente digge sangere slike som Hanna Montana.
Denne Hanna Montana kaken er en av mange, men med bytte i farge.
Blinkende i disco glitter, i hvit og mørk rød.


No comments:

Post a Comment

Tusen takk for at du legger igjen dine spor her hos meg. Velkommen tilbake og jeg håper du har kost deg.

Elin (",)