Velkommen til min gamle blogg om og med kaker og kakedesign. Denne bloggen vil ikke bli oppdatert eller brukt mer nå, da jeg har sluttet å bake. Bloggen blir likevel stående og jeg håper den kan bli brukt som inspirasjon i din kreative verden av kaker.
Klem Elin

Sunday 8 January 2012

Boys boys boys...

This week is all about boys. Cars and fotball is a great thing to make for boys.
Dette er en uke for guttene. Biler og sport skulle jo da være midt i blinken.

A small cake of Mack from Disney Cars for Kavithans 4th birthday.
En liten kake av Mack, lastebilen i Cars fra Disney, ble laget til Kavithan sin 4års dag.

This trophee was made for Sajithans 10th birthday. The cup was made of rice crispie and marsmallows, sprayed with gold paint.
Jeg lagde pokal i fotballtema til Sajithan sin 10års dag. Pokalen er laget med rice crispie og marsmallows og sprayet med gull.

No comments:

Post a Comment

Tusen takk for at du legger igjen dine spor her hos meg. Velkommen tilbake og jeg håper du har kost deg.

Elin (",)