Velkommen til min gamle blogg om og med kaker og kakedesign. Denne bloggen vil ikke bli oppdatert eller brukt mer nå, da jeg har sluttet å bake. Bloggen blir likevel stående og jeg håper den kan bli brukt som inspirasjon i din kreative verden av kaker.
Klem Elin

Monday 4 February 2013

Gift box

Made this giftbox with ribbon roses inside for Priyangha's 18th birthday.
Both the box and the lid is by cake.
Ribbon roses is a fun alternative for the real looking sugar roses.
Denne boksen lagde jeg til Priyangha sin 18 års dag.
Lagde både boksen og lokket i kake.
Å lage stoff roser er et fint alternativ til de realistiske rosene.


10 inch firkantet kake. Trekt med hvit sukkerpasta. 
Sukkerpasta i iceblue (sq) og claret (sf) til å lage bånd og prikker.
Blomsterpasta i samme fargene til stoffroser, sløyfetopp, tall og bokstaver.
Sløyfetopp og 18 tørket et døgn før bruk.

Made with love
Elin

No comments:

Post a Comment

Tusen takk for at du legger igjen dine spor her hos meg. Velkommen tilbake og jeg håper du har kost deg.

Elin (",)