Velkommen til min gamle blogg om og med kaker og kakedesign. Denne bloggen vil ikke bli oppdatert eller brukt mer nå, da jeg har sluttet å bake. Bloggen blir likevel stående og jeg håper den kan bli brukt som inspirasjon i din kreative verden av kaker.
Klem Elin

Sunday 18 March 2007

Middag


Slik middag er vanlig her hos oss.
Ris med minst to retter karri.
En karri med brokoli, en med aubergin, en med en slags krydder og blader og den siste med oksekjøtt.
Jeg er mest glad i grønnsaker.
Like this dinner we usually have every days. Rice and curry, least two of them. Today I made a brocoli coconutmilk curry, a strong aubergine curry, a strong beef curry and a strong fenugreek curry. Lovely.. I am so found of the vegetarian foods.

2 comments:

  1. Tester om man kan legge inn kommentar uten å logge på..

    ReplyDelete
  2. Grattis till bloggen! Den ser fin ut, för att inte tala om DEN middagen..

    ReplyDelete

Tusen takk for at du legger igjen dine spor her hos meg. Velkommen tilbake og jeg håper du har kost deg.

Elin (",)