Velkommen til min gamle blogg om og med kaker og kakedesign. Denne bloggen vil ikke bli oppdatert eller brukt mer nå, da jeg har sluttet å bake. Bloggen blir likevel stående og jeg håper den kan bli brukt som inspirasjon i din kreative verden av kaker.
Klem Elin

Friday 16 March 2007

Sisten - tatt av Torunn

REGLER:hver spiller starter med å skrive seks rare ting om seg selv. Bloggere som blir "tatt" må skrive seks ting om seg selv i sin egen blogg, i tillegg til å angi reglene for spillet. Til slutt velger spillerne seks nye bloggere som "har den", og lister navnene deres. Etter det er gjort, skriver han eller hun en kommentar på bloggene til hver av dem, for å la dem vite at de er "tatt", og at de må lese bloggen til den som tok dem for mer informasjon.

Og jeg ble da tatt.. :)
1. Elsker blomster, men eier ikke grønne fingre
2. Drikker min te med melk og opp til 10 kopper hver dag
3. Liker ikke rot, men opptar halve stua med mitt rot.
4. Elsker å stå i skogen eller på en fjellknaus å føle vinden i håret. (da stopper jeg alltid opp)
5. Går helst i naturen når jeg er alene
6. Er ikke glad i å spise kaker, men elsker å lage dem

Så tar jeg:
?

No comments:

Post a Comment

Tusen takk for at du legger igjen dine spor her hos meg. Velkommen tilbake og jeg håper du har kost deg.

Elin (",)