Velkommen til min gamle blogg om og med kaker og kakedesign. Denne bloggen vil ikke bli oppdatert eller brukt mer nå, da jeg har sluttet å bake. Bloggen blir likevel stående og jeg håper den kan bli brukt som inspirasjon i din kreative verden av kaker.
Klem Elin

Sunday 14 October 2007

Motorsykkel og muffins

En kake lagde jeg denne helgen. En motorsykkel til Bjørn på 35 år.
Last novelitycake was made, a motorbike for a 35 year old man.



Vijey lager muffins til oss. Han og pappa hadde satt igang mens mor var på butikken.
Da jeg kom hjem igjen så var de i full gang med å fylle noen ganske små former de hadde funnet
i skuffene mine. Mini muffins til kaffen :o)
Og så enkelt med sånn pakke da, hihi... tror det blir mer muffins på de to :o)
Cupcakes for afternoon tea. Vijey in action in the kitchen making some cupcakes for us.


Medlemsblad i lange baner. To dager tok det å få alle bladene printet, stiftet og pakket klart til avsendelse. Halvparten gikk i postbilen på lørdag, og resten går på mandag.
http://www.kakeglede.com/
The little magazine for our club is now ready. Timeconsuming work it really is.
But fun also. It is for the club http://www.kakeglede.com/

1 comment:

Tusen takk for at du legger igjen dine spor her hos meg. Velkommen tilbake og jeg håper du har kost deg.

Elin (",)