Velkommen til min gamle blogg om og med kaker og kakedesign. Denne bloggen vil ikke bli oppdatert eller brukt mer nå, da jeg har sluttet å bake. Bloggen blir likevel stående og jeg håper den kan bli brukt som inspirasjon i din kreative verden av kaker.
Klem Elin

Tuesday 2 October 2007

Oppladning

Dette blir nok en av de få kakene jeg kommer til å legge inn denne mnd. Nå begynner oppkjøret til kakeutstillingen, og de kakene blir ikke vist her når de lages. Jeg har bare så mange ideer og ønsker på kaker og dekorasjoner. Ikke alle kan lages, men jeg vil prøve å få til noe hver dag.
Så får vi se hva resultatet blir. Det får også du se om du kommer til utstillinga 3. eller 4. november. Jeg begynner nå å merke i kroppen at jeg har noe krevende på gang. Og gleder meg mer og mer for hver dag. ;o)
This will be one of the few cakes I will add in my blog this month. The reasson for that is that I am mostly making cakes and decorations for the exhibition. Norways first exhibition for everyone to join.
Can feel it in my body now, the exitement og fright. Will we do good anough.
:o)


Håper å se så mange som mulig på utstillinga. ;o)

No comments:

Post a Comment

Tusen takk for at du legger igjen dine spor her hos meg. Velkommen tilbake og jeg håper du har kost deg.

Elin (",)