Velkommen til min gamle blogg om og med kaker og kakedesign. Denne bloggen vil ikke bli oppdatert eller brukt mer nå, da jeg har sluttet å bake. Bloggen blir likevel stående og jeg håper den kan bli brukt som inspirasjon i din kreative verden av kaker.
Klem Elin

Friday 9 January 2009

Idun og hennes hobbymesse


Min søster Idun og hennes hobbygruppe lagde seg en liten salgsutstilling i begynnelsen av desember. Jeg og Kristin måtte selvfølgelig ta en tur og se hva de hadde fått laget :o)

My sister Idun og her friends had a exhibition with ceramics thing before christmas.


Så mye flott å se av pynteting og bruksting som hun har laget. Her viser hun tydelig at dette er hun flink til. Se videre alt det fine hun hadde å by på.
So much lovely thing she had made for this. And she does good work also.













Disse små krabatene skal henge på min vegg snart. Jeg fikk dem til jul :D

No comments:

Post a Comment

Tusen takk for at du legger igjen dine spor her hos meg. Velkommen tilbake og jeg håper du har kost deg.

Elin (",)