Velkommen til min gamle blogg om og med kaker og kakedesign. Denne bloggen vil ikke bli oppdatert eller brukt mer nå, da jeg har sluttet å bake. Bloggen blir likevel stående og jeg håper den kan bli brukt som inspirasjon i din kreative verden av kaker.
Klem Elin

Thursday 29 January 2009

Utfordring

Jeg har fått samme utfordring fra både Grethe og Line.
Det jeg skulle gjøre var å gå inn på mine bilder, i den 6. mappen skulle jeg ta det 6. bilde og legge det her. Med historien rundt det bilde..
Disse to kakene lagde jeg på to grunnkurs sukkerpasta, som jeg holdt her hos meg på våren 2008. Kursene ble lagt opp slik at dem nesten overlappet hverandre, og jeg var stresset på første kurset for at det skulle være ferdig til neste.. Slik har jeg aldri hatt det igjen.
Den ene er i rosa og brunt, og den andre i blånyanser.
Så det er historien rundt dette bilde ;o)


Så var det en til utfordring på Lines blogg.. Og jeg tar den likegodt med.
Og det var at jeg skulle fortelle syv ting dere IKKE trenger å vite om meg :O
Ja det var nå noe å da... Sikkert mye andre ikke trenger å vite om meg :D
  1. Jeg sitter her nå og hører på Declan Galbraith på youtube
  2. Min beste tid på døgnet er mellom 5 og 6 på morgenen
  3. Jeg eier ikke grønne fingre
  4. Har hverken førerkort eller bil..
  5. Liker ikke vinterkulden
  6. Men går meg gjerne en tur i skogen i regnet
  7. Har ennå ikke vært på en konsert

1 comment:

  1. Flott - se der var noen flere opplysninger om deg og kakene dine. Den blå var forresten kjempefin! Tror jeg må ønske meg et kurs hos deg i bursdagpresang i sommer :-)

    ReplyDelete

Tusen takk for at du legger igjen dine spor her hos meg. Velkommen tilbake og jeg håper du har kost deg.

Elin (",)