Velkommen til min gamle blogg om og med kaker og kakedesign. Denne bloggen vil ikke bli oppdatert eller brukt mer nå, da jeg har sluttet å bake. Bloggen blir likevel stående og jeg håper den kan bli brukt som inspirasjon i din kreative verden av kaker.
Klem Elin

Tuesday 31 March 2009

Landstreff

Har litt bilder fra vår siste landstreff, som ble til ett rent østlands årstreff.
Vi hadde det så utrolig koselig, og med så liten gruppe var vi veldig fleksible.
På fredag lagde vi barnevogn med en baby oppi. På lørdag lagde vi en haug med blomster som vi satte sammen på søndag til en bukett.
I og med at vi ble så få, endte vi opp med å være hjemme hos Kjersti i Holmestrand istede for på den hytta vi hadde bestemt oss for.
Some photos from our yearly cakeweekend. As ended up to be a district weekend.
We was 6 peoples having a cozy time making flowers and a baby cradle.
Her er Helga-Marie, Lill, Trine Lise og Kjersti i gang med blomster produksjon.
Some of the ladies making flowers
Lill da... Du skal ikke spise mobilen skjønner du *haha*

Se som vi roter
Look our mess :D
Her har vi det vi lagde.
Blomsterbuketter, barnevogner og dora
Here is what we all made
Tit tit... Smil nå da alle sammen

Stine og må fotografere

Min blomsterbukett. Roser og kaprifiol
My flowers. Roses and honnysuckles.

1 comment:

  1. Imponert, imponer, imponert!!! Synes det er utrolig hva som kan lages til kakepynt. De barnevogene var jo bare helt herlige!

    ReplyDelete

Tusen takk for at du legger igjen dine spor her hos meg. Velkommen tilbake og jeg håper du har kost deg.

Elin (",)