Velkommen til min gamle blogg om og med kaker og kakedesign. Denne bloggen vil ikke bli oppdatert eller brukt mer nå, da jeg har sluttet å bake. Bloggen blir likevel stående og jeg håper den kan bli brukt som inspirasjon i din kreative verden av kaker.
Klem Elin

Saturday 25 July 2009

En smakebit av stempler

Når man skal lage noe, og tar seg en tur til byen for å handle inn kan det gå riktig galt.
Jeg skulle bare ha noen pynteark egentlig, til takkekortene til Steven. Men tror du ikke jeg endte opp med mye mye mer. Var innom både Steffens og Panduro.
Stempler, distress inc, pynteark, kniv, leplumme penner, og noen sånne splitbinders greier.... Ja, jeg vet ikke hva alt heter, men vi prøver oss fram.
Begynte da å stemple og farge... Og jeg må nok tilstå at det var gøy.
Nå gjenstår det bare å få til noe fornuftige kort ut av dette her.
Som dere ser så er jeg glad i de Sarah Key stemplene. Og Magnolia skulle jeg gjerne hatt noen flere av, men fant ikke noen jeg likte. Og de pailio er og hverdagslige og fine..
Søkte på nettet i går, og du verden det finnes mye fint.. Kjenner det litt nå at det nok blir flere stempler som finner veien hit.
Og den Cuttlebug maskinen har jeg virkelig lyst på, sammen med en del spellbinder... Nei,, dette er farlig. Kan ta helt av før man begynner jo *ler*

3 comments:

  1. WOW!!!! Tror du og jeg skulle tatt en tur på byen sammen, jeg:-)) Og så nyyyydelig du har fargelagt stempeltrykkene dine!:-) Misunnelig på mangt og mye du har kjøpt deg, altså... Men- jeg HAR cuttlebug-maskina!!!!! Hihi!.-) Må få se ferdige kort, og da!

    Kos deg masse i helga!

    ReplyDelete
  2. Hehe... din luring..
    Jeg trøster meg med at du har holdt på myyyyyyyyyyye lenger enn meg :D En cuttlebug skal i hus ;o)
    Ja nå er det kort da som må lages *puster dypt*
    mens kakene stekes.

    ReplyDelete
  3. Det var en flott shopping, deilig å kunne få litt nytt i heimen. Flott fargelegging av stempeltrykk, et veldig godt utgangspunkt for noen nydelige kort som jeg regner med ser dagens lys snart. Jeg gleder meg!

    ReplyDelete

Tusen takk for at du legger igjen dine spor her hos meg. Velkommen tilbake og jeg håper du har kost deg.

Elin (",)