Velkommen til min gamle blogg om og med kaker og kakedesign. Denne bloggen vil ikke bli oppdatert eller brukt mer nå, da jeg har sluttet å bake. Bloggen blir likevel stående og jeg håper den kan bli brukt som inspirasjon i din kreative verden av kaker.
Klem Elin

Wednesday 1 July 2009

Sko kurs

30. juni hadde vi 3d skokake kurs.
To glade jenter møtte opp for å lære seg å lage en stor sko
Photos from the Shoe class on june 30th.
To sweet girls attended the class to learn to make a 3d shoe
Skoen må trekkes og det jobbes iherdig med sukkerpastaen. Farges og kjevles til å passe.
Fun with sugarpaste

Tre fornøyde jenter med sine sko. Det var to flinke og glade jenter jeg hadde her ;o)

Two happy girls and me at the end of the class. See how great their shoe came out ;o)

Etter endt kurs satte jeg meg ned for å pynte ferdig min egen sko.
Litt blomster og blader ble lagd og festet til stenglene jeg hadde festet tidligere.
Og slik ble huset til lille pinnsvinet til slutt.

After the class I sat down and compleated my own shoe.. A little flowers and leavs gave it a different look

Baksiden av skoen

The back of the shoe

3 comments:

  1. Utrolig mange fine kaker du lager. Skikkelig inspirerende!
    Denne skoen her er bare helt nydelig. En ny variant for min del:) Jeg har lagt deg til min bloggliste, håper det er greit?
    Hilsen Mirjam - Kakemomsen

    ReplyDelete
  2. Hei Mirjam.. så koselig at du fant veien hit til meg :o)
    Elin

    ReplyDelete

Tusen takk for at du legger igjen dine spor her hos meg. Velkommen tilbake og jeg håper du har kost deg.

Elin (",)