Velkommen til min gamle blogg om og med kaker og kakedesign. Denne bloggen vil ikke bli oppdatert eller brukt mer nå, da jeg har sluttet å bake. Bloggen blir likevel stående og jeg håper den kan bli brukt som inspirasjon i din kreative verden av kaker.
Klem Elin

Sunday 27 September 2009

Gratulerer til Marthe og Jon

Så var helgen kommet.. Den helgen som gav kanskje mest stress til hele familien.
Marthe og Jon sitt bryllup.
Gaven fra oss var bryllupskaken. Og jeg ønsket jo selvfølgelig å lage noe som var litt annet det jeg har laget før.
Og det håper jeg at jeg klarte.
Finaly the weekend we all have been waiting for has come. My niece and her darlings wedding.
The gift from me (us) was the wedding cake.
Kaken settes opp og pyntes i all sin prakt.
The last decorations of the cake before the dinner.
En kake til to hesteglade mennesker. Brudeparet er byttet ut med to hester.
Roer i rødt og vill roser i hvit. Hasselnøtter og perler.
A weddingcake for someone with passion of horses.

De søteste brudepikene er alle i slekt med brudeparet. De to små foran er parets døtre Heidi og Maja. Og den store jenta bak er brudens søster Ingrid, sammen med brudens bror Pål som bærer på parets lille sønn Anders (som da liksom skulle holde ringputa).
Se de herlige kurvene som "tante Elin" fikk tak i som en overraskelse til bruden :D
The sweetest flowergirls and boys. Daughters and baby son of the bride and groom, and the bride's sister and brother. My nieces and nephews.

Marthe følges til alteret av sin far Ove.
Marthe and her dad Ove.

En bit til deg og en til meg :D
Herr og fru !!
Time to cut the cake

Can I get a pice also, mummy ?
Maja just loves chocolatecake.

Og rett ned på gulvet til alles skue sitter Maja og spiser sin kakebit.
Herlig ubekymret av alt oppstyret.
Maja just sat down on the floor and enjoyed her cake. How lovely unafected of all the fuzz.
Someone has got something to much or what ???

Two cousins

Steven og Anders koser seg også
Steven and Anders having fun

2 comments:

  1. Så nydelig bryllupskake..Og morsomt å se fra bryllupet også:-)

    ReplyDelete
  2. En mor har lov å være stolt av sine flotte barn ja :-) Alle sammen var jo bare så nydelige :-)
    Man får håpe en mors tårer betyr lykke for dem :-)

    ReplyDelete

Tusen takk for at du legger igjen dine spor her hos meg. Velkommen tilbake og jeg håper du har kost deg.

Elin (",)