Velkommen til min gamle blogg om og med kaker og kakedesign. Denne bloggen vil ikke bli oppdatert eller brukt mer nå, da jeg har sluttet å bake. Bloggen blir likevel stående og jeg håper den kan bli brukt som inspirasjon i din kreative verden av kaker.
Klem Elin

Saturday 3 October 2009

Uke 39 og 40

Lars er en postmann som nå har jobbet 25 år i posten.. Det er lenge det :D
Og i den anledningen fikk han en sjokoladekake med den gamle logoen til posten på.
I og med at han har jobbet så lenge under den logoen liksom :o)
After 25 years of service as a postman, Lars got this cake. Wow... that is a long time.
I have here used the old logo for the Norwegian postal service.
Denne dåpskaken ble også laget sist uke.
Another christeningcake last week
I dag lagde jeg denne til Anders. Her hadde jeg også ett bilde av han med.
And this christeningcake for Anders I made today

3 comments:

  1. HAPPY CARD MAKING DAY!! I hope that you are having a great one and feeling creative. We have blog candy at my blog too! Come on in and take a look!

    Have a great day!
    Jessica Lynn

    ReplyDelete
  2. Så fin kake!!Hva har du brukt til den blå kanten nederst?

    ReplyDelete
  3. Tusen takk Lene.
    På den blå borden nederst på kakene har jeg brukt mini quilter patchwork kutter (embosser)

    ReplyDelete

Tusen takk for at du legger igjen dine spor her hos meg. Velkommen tilbake og jeg håper du har kost deg.

Elin (",)