Velkommen til min gamle blogg om og med kaker og kakedesign. Denne bloggen vil ikke bli oppdatert eller brukt mer nå, da jeg har sluttet å bake. Bloggen blir likevel stående og jeg håper den kan bli brukt som inspirasjon i din kreative verden av kaker.
Klem Elin

Saturday 9 January 2010

Two birthday cakes today. And how different can they be ?
I dag ble det to bursdags kaker.
This "dreamgarden" cake was made for little Ulrik on his 2nd birthday.
Denne drømmehagen kaken ble laget for Ulrik til hans toårs dag. Moren hans har figurene selv, så det er en litt tom kake føler jeg...
This stair cake was made for Duckshan's 10th birthday. Earth globe with sparkling nr. 10 on top.
Denne trappekaken lagde jeg til Duckshan sin 10 års dag i dag. Globus med glitrende 10 tall på toppen.

Closeup of the top cake
Nærbilde av topp kaken.

Duckshan's mom wanted all this candles on the stairs.
Etter morens ønske skulle alle disse lysene på trappa. Ett for hvert år han har levd, til ti tallet på toppen.

2 comments:

  1. Wow, the topper with the sparkling ten and the globe is great, wonderful cake!
    Regards from germany,
    Monika

    ReplyDelete
  2. Nok engang nydelige kaker fra deg:-)
    Det ligger noe til deg i bloggen min;-)

    ReplyDelete

Tusen takk for at du legger igjen dine spor her hos meg. Velkommen tilbake og jeg håper du har kost deg.

Elin (",)