Velkommen til min gamle blogg om og med kaker og kakedesign. Denne bloggen vil ikke bli oppdatert eller brukt mer nå, da jeg har sluttet å bake. Bloggen blir likevel stående og jeg håper den kan bli brukt som inspirasjon i din kreative verden av kaker.
Klem Elin

Sunday 17 January 2010

Cake to go

The joy to make all this cakes, gives me more than anything. To fiddle with flowers, tiny stuff and details is happy moments of the cakedesigners time.
This week was also full of fun.
Den gleden der er å lage ett kunstverk ut fra en kake gir meg mer enn noe annet. Små pirk med detaljer, blomster og figurer :o)
Denne uken gav også mye glede.
Sarha's 11th birthday. All pink and white.
Rosa og hvit til Sarha

Suresh is 40 and just become a dad. He wanted also to show a baby in his birthdaycake. Orchids in salomon colour.

Suresh har nylig blitt far og er 40 år. Han ønsket samtidig å vise en baby på sin kake.

Cristina's weddingcake in white with black ribbon and snowflakes
Cristina sin bryllupskake i hvit med sorte silkebånd og snøkrystaller.

And last the cake today. Hello Kitty in giant size.
Siste kaken ble laget tidlig i dag. En kjempe stor Hello Kitty kake til Maria Victoria.
Ballerina med roser :o)
It has been a wonderful week.. And the temperatur has gone up, so we do not freez our butts of any more.. Hope it will keep like this now. A little more snow in the air now to refresh us up ;o)
Det har vært en flott uke. Tempen har gått opp og vi slipper å fryse rumpa av oss lenger. Litt snø i lufta og friskt ;o)

4 comments:

  1. Nydelig alle sammen, men falt totalt for bryllupskaken jeg da, med snøkrystallene *SMELT

    ReplyDelete
  2. Wow, for en produksjon da.....flotte kaker alle sammen

    ReplyDelete
  3. The information here is great. I will invite my friends here.

    Thanks

    ReplyDelete

Tusen takk for at du legger igjen dine spor her hos meg. Velkommen tilbake og jeg håper du har kost deg.

Elin (",)