Velkommen til min gamle blogg om og med kaker og kakedesign. Denne bloggen vil ikke bli oppdatert eller brukt mer nå, da jeg har sluttet å bake. Bloggen blir likevel stående og jeg håper den kan bli brukt som inspirasjon i din kreative verden av kaker.
Klem Elin

Thursday 4 February 2010

KURS

Har nå fått laget en ny blogg til kurs aktivitetene hos meg. Denne er forhåpentligvis lettere og bedre å holde styr på enn hjemmesiden jeg har hatt til nå.
Følg med på den siden og jeg vil komme med både nye kurs, og datoer for oppsatte kurs.
Husk også at man kan ta en-til-en kurs (som koster det samme) ved avtalt tid.

Kakekurs blogg

Velkommen til ett hyggelig kurs ;o)

I have made a new page for my classes (or a blog)
Hopefully this one will be easier for me to manage than the page I have had previous.
Welcome to see into my class blogg, and feel free to comment or take contact ;o)
Cakeclasses blogg

1 comment:

  1. Hi! Thank you so much for visiting my blog and your lovely comments! I have loved looking through yours - your work is wonderful and your flowers are beautiful! Where did you learn your sugar flowers, and how long have you been making cakes? So happy to connect with you! Jacqueline

    ReplyDelete

Tusen takk for at du legger igjen dine spor her hos meg. Velkommen tilbake og jeg håper du har kost deg.

Elin (",)