Velkommen til min gamle blogg om og med kaker og kakedesign. Denne bloggen vil ikke bli oppdatert eller brukt mer nå, da jeg har sluttet å bake. Bloggen blir likevel stående og jeg håper den kan bli brukt som inspirasjon i din kreative verden av kaker.
Klem Elin

Tuesday 2 February 2010

Two weeks

This last two weeks also had a few cakes.
A pigs head for a lady that is born in the year of the pig in chinese horoscop.
This was a tiny cake, just 6". But a lot of fun to make.
Ett grisehode til ei dame som er født i grisens år, i følge kinesisk horoskop.
En bitte liten kake på bare 15 cm. Kjempe artig å lage og prøve å få ett godt uttrykk :o)
A famous little friend this one... An all time hit I must say. This one was for Robin on his 3rd birthday.
Denne karen har jammen blitt populær. En kjenning som mange barn har blitt glad i.
Denne var til Robin sin 3 års dag.
And another one for Rithan's 4th birthday
Og enda en til Rithan sin 4 års dag.

Ali was to get a heart with a little car on top.
Ali fikk ett rosa hjerte med en bil på.

And an 1st anniversary cake for Anusha and her Aravinthan. Colours desided out of Anusha's sari.
Denne ett års bryllupsdags kaken var til Anusha og Arvinthan. Sarien sin farge skulle gjenspeiles i kaken.

1 comment:

  1. Åh, dina tårtor är såå välgjorda och fina! Jag är verkligen imponerad =)

    ReplyDelete

Tusen takk for at du legger igjen dine spor her hos meg. Velkommen tilbake og jeg håper du har kost deg.

Elin (",)