Velkommen til min gamle blogg om og med kaker og kakedesign. Denne bloggen vil ikke bli oppdatert eller brukt mer nå, da jeg har sluttet å bake. Bloggen blir likevel stående og jeg håper den kan bli brukt som inspirasjon i din kreative verden av kaker.
Klem Elin

Thursday 23 June 2011

Birthday cakes

Any birthday cake can be made for any age. This first cake was made for my friends darling that celebrated her 20th birthday. This is the "Black Lady" from the stories of "Kaptein Sabeltann".
Enhver kake kan egentlig lages til alle aldre. Og denne kopien av Den Sorte Dame lagde jeg til min kompis sin kjæreste da hun fylte sin 20 års dag. Jeg ble fortalt at hun har vært så glad i Kaptein Sabeltann siden hun var en liten jente, og derfor dette valget.


And for little Aakash I have made this VW car from a photo of their own car.
Og til Aakash lagde jeg denne bilen utfra ett bilde av foreldrenes bil.


A Manchester United cake for Rishi on his 15th birthday.
På Rishi sin bursdag fikk han denne ManU kaken.


And last in this round of photos is this elefant from kids tv (that I never knew about before this task)
Fantorangen fant sin vei hjem til Mithun på hans 3 års dag. En personlighet fra barnetv som jeg aldri hadde sett før jeg lagde denne kaken.



2 comments:

  1. Nydelige kaker, Elin! Skjønner ikke hvordan du får det til! :)

    ReplyDelete

Tusen takk for at du legger igjen dine spor her hos meg. Velkommen tilbake og jeg håper du har kost deg.

Elin (",)