Velkommen til min gamle blogg om og med kaker og kakedesign. Denne bloggen vil ikke bli oppdatert eller brukt mer nå, da jeg har sluttet å bake. Bloggen blir likevel stående og jeg håper den kan bli brukt som inspirasjon i din kreative verden av kaker.
Klem Elin

Tuesday 14 June 2011

Confirmation and 1st communion

I have made a few of these cakes this last month too.
It is a lovely season to celebrate our young ones.
Jeg har også laget noen konfirmasjons -  og communion kaker den siste tiden.
Det er en flott feiring man har for disse unge som vokser opp.

The sisters Jenifer and Jyesitha celebrated their 1st holy communion together.
Dette var kaken som søstrene Jenifer og Jyesitha fikk til deres første nattverd.


For a boy that loves Liverpool on his confirmation.
En Liverpool elskende konfirmant 

Rewin's 1st holy communion.

And Mike's 1st holy communion

And last Olivia's 1st holy Communion.


1 comment:

Tusen takk for at du legger igjen dine spor her hos meg. Velkommen tilbake og jeg håper du har kost deg.

Elin (",)