Velkommen til min gamle blogg om og med kaker og kakedesign. Denne bloggen vil ikke bli oppdatert eller brukt mer nå, da jeg har sluttet å bake. Bloggen blir likevel stående og jeg håper den kan bli brukt som inspirasjon i din kreative verden av kaker.
Klem Elin

Tuesday 20 March 2012

Hamna's wonky cake

Hamna was celebrating her second birthday a few weeks back, and this is what I made for her. A wonky brown and pink cake with a crown, some teddies, babybotles and ducks.
I used chocolatepaste for the brown on both the cakes and the teddies. The crown was made of flowerpaste and the other details of sp.
Hamna feiret sin toårsdag et par uker tilbake, og dette er kaken jeg lagde til henne.
En wonky kake i to etg med krone på toppen. Brun og rosa med innslag av hvit og gul.
Sjokoladepasta ble brukt både på kakene og til bamsene. Krona i blomsterpasta og resten i sp.




No comments:

Post a Comment

Tusen takk for at du legger igjen dine spor her hos meg. Velkommen tilbake og jeg håper du har kost deg.

Elin (",)