Velkommen til min gamle blogg om og med kaker og kakedesign. Denne bloggen vil ikke bli oppdatert eller brukt mer nå, da jeg har sluttet å bake. Bloggen blir likevel stående og jeg håper den kan bli brukt som inspirasjon i din kreative verden av kaker.
Klem Elin

Wednesday 21 March 2012

Pc for Gajanan

Gajanan's 18th birthday and a computer is what I made for him.
On the screen I made a word window with thext.
On the side of the cake I desided to make the windows logo round the whole cake.
Jeg lagde denne data kake til Gajanan sin 18års dag.
En lys oransje kake med sort pc skjerm og tastatur.
Skjermbilde ble printet ut i vanlig papir og jeg brukte en wordfil med tekst slik den ville sett ut på min pc (",)
Rundt kanten lagde jeg windows logoen og sorte perler nederst.




No comments:

Post a Comment

Tusen takk for at du legger igjen dine spor her hos meg. Velkommen tilbake og jeg håper du har kost deg.

Elin (",)