Velkommen til min gamle blogg om og med kaker og kakedesign. Denne bloggen vil ikke bli oppdatert eller brukt mer nå, da jeg har sluttet å bake. Bloggen blir likevel stående og jeg håper den kan bli brukt som inspirasjon i din kreative verden av kaker.
Klem Elin

Tuesday 31 July 2012

Celebration of first tooth

In the tamil culture they have a celebration for the childs first tooth.
In this occation I made a cake for this celebration. A tooth with a small toothfairy.
A start for a new and unik celebration with cake (",)
I den tamilske kulturen feires barnets første tann.
Denne gangen lagde jeg en kake til en slik tannfest. En tann med en liten tannfe som ønsket barnet lykke til med tanna.
En begynnelse for en ny og unik feiring hvor en kake får en ny plass (",)



2 comments:

  1. Nydelig kake Elin...
    Og enda en grunn til å spise kake, hehe...

    ReplyDelete
  2. Så fin blogg og fine kaker ! :) Kom over bloggen din når jeg søkte på kransekake. Vi har nemlig konfirmasjon 8 sept, og hun som skulle lage kransekaken kunne ikke alikevel. Så jeg lurer på om du tar bestillinger på dette ? Om du evt har tid og lyst da. ;) Så hvis dette er noe for deg ta kontakt så fort du kan på e-post: anetteth@online.no

    Ønsker deg en nydelig dag videre ! :)

    Anette

    ReplyDelete

Tusen takk for at du legger igjen dine spor her hos meg. Velkommen tilbake og jeg håper du har kost deg.

Elin (",)