Velkommen til min gamle blogg om og med kaker og kakedesign. Denne bloggen vil ikke bli oppdatert eller brukt mer nå, da jeg har sluttet å bake. Bloggen blir likevel stående og jeg håper den kan bli brukt som inspirasjon i din kreative verden av kaker.
Klem Elin

Monday 23 September 2013

Dora ballerina


There will be a lot of cakes coming up made moths ago. 
Last January I made this Dora Ballerina cake for Nicole's 4th birthday.
Handmade figurines of her favorit character.
A really girlcake with all the stuff that I think a girl wants. Pink, purple, flowers, ballerina, butterflies and pearls.


Det vil komme mange kaker utover, selv nå etter at jeg helt har sluttet å bake.
Og da er det jo best å begynne fra begynnelsen av lista.
Denne Dora ballerina kaken lagde jeg til Nicole sin 4 årsdag i januar. 
En skikkelig jentekake da alt her går i rosa, lilla, ballett, sommerfugler, perler og blomster.



Hva har jeg brukt i denne kaken:
Farger - claret i forskjellige nyanser (sugarflair), violet (squires), teddybear brown (squires)
Sukkerpasta - en blanding av Regal Ice og Wilton, blomsterpasta (ballina), modellpasta (blandet blomsterpasta med sukkerpasta)
Kake og fat - 7" + 10" kaker og 14" fat
Utstikkere - stor 4 tall, bokstaver og sommerfugl fra Patchwork cutters, 5 bladsblomst plungerset, 

No comments:

Post a Comment

Tusen takk for at du legger igjen dine spor her hos meg. Velkommen tilbake og jeg håper du har kost deg.

Elin (",)