Velkommen til min gamle blogg om og med kaker og kakedesign. Denne bloggen vil ikke bli oppdatert eller brukt mer nå, da jeg har sluttet å bake. Bloggen blir likevel stående og jeg håper den kan bli brukt som inspirasjon i din kreative verden av kaker.
Klem Elin

Friday 22 June 2007

Noen av kakene i det siste

Har hatt mange ting på planen denne mnd. Så kaker har det ikke blitt så veldig mange av.
Men noe har jeg da hatt mellom fingrene.
Denne dekorasjonen ble laget til en lsk fan. Som mamman kunne legge rett på den kaken hun hadde bakt. Dette er ren dekorasjon, og har ingen kake i seg.



En motorsykkel til en 30 åring.



Og så var det på tide å prøve ut kurs kunskapene etter kurset til Lindy Smith i kakesmykker.
Denne fontenen og kronen gikk i grønn og hvit toner. Ble godt fornøyd med denne. :o)


Og en liten krone i rosa/lilla toner. Denne passer godt til små prinsessers kaker ;o)


A little bit of what have been taking my time this month.
To try out the new cake jewellerys was fun.

No comments:

Post a Comment

Tusen takk for at du legger igjen dine spor her hos meg. Velkommen tilbake og jeg håper du har kost deg.

Elin (",)