Velkommen til min gamle blogg om og med kaker og kakedesign. Denne bloggen vil ikke bli oppdatert eller brukt mer nå, da jeg har sluttet å bake. Bloggen blir likevel stående og jeg håper den kan bli brukt som inspirasjon i din kreative verden av kaker.
Klem Elin

Monday 22 October 2007

avis innlegg

Det siste avisinlegget om meg var den 6.10. i Opdalingen. Lokalavisen for Oppdal.
Hele to sider skrev dem om meg. Jeg var kjempe fornøyd jeg da. Man kan vel ikke få bedre gratis reklame for det man gjør enn sånne reportasjer. Og det var artig å få alle reaksjonene fra gamle kjente etterpå :o)
Her ser dere hele innlegget

The last newspaper writing about me was the lokal paper in my birthplace.
They wrote about me and added photos in two pages. I was very pleased with that.
The best advertisement you can get for free. :o)
See the whole thing (it is in norwegian) in the link over.

2 comments:

  1. så arti å få oppmerksomhet gjennom lokalavisa da. :)
    men de skulle jo bere mangle, kakene dine e jo utroli lekkre. :P

    ReplyDelete
  2. Lykke til i helgen!!!!!!

    Klem Anita

    ReplyDelete

Tusen takk for at du legger igjen dine spor her hos meg. Velkommen tilbake og jeg håper du har kost deg.

Elin (",)