Velkommen til min gamle blogg om og med kaker og kakedesign. Denne bloggen vil ikke bli oppdatert eller brukt mer nå, da jeg har sluttet å bake. Bloggen blir likevel stående og jeg håper den kan bli brukt som inspirasjon i din kreative verden av kaker.
Klem Elin

Thursday 14 February 2008

Valentine

I dag er det valentine.. Og som seg hør og bør må man jo ha litt blomster i hus.
Jeg kjøpte likegodt en bukett med tulipaner til min kjære mann :o)
Vil man ha noe, så er det best å bare kjøpe det selv.
GLAD I DEG, GURU!!!

Nå er ikke vi av dem som egentlig feirer valentine. Men det kan nå være ett lite forbilde til disse to guttene her, for fremtidige kjærester.

1 comment:

  1. Koselig med blomster, selv om jeg nok synes at det ervel så hyggelig og kjøpe og få uten at det eren anledning!
    Ha en strålende uke videre!

    ReplyDelete

Tusen takk for at du legger igjen dine spor her hos meg. Velkommen tilbake og jeg håper du har kost deg.

Elin (",)