Velkommen til min gamle blogg om og med kaker og kakedesign. Denne bloggen vil ikke bli oppdatert eller brukt mer nå, da jeg har sluttet å bake. Bloggen blir likevel stående og jeg håper den kan bli brukt som inspirasjon i din kreative verden av kaker.
Klem Elin

Friday 9 May 2008

Utfordring

I mai hadde vi en utfordring i Kakegledes forum, med tema konfirmasjons dekorasjon.
Jeg lagde 5 stk til denne. (to bilder kommer)

In May we had a small competition in our cakeforum. And the subjekt was confirmation decoration. I added 5 for that (two photos will come)


Alver i patchwork


Dansende par i patchwork med vill roser rundt


3D kirke i patchwork.

No comments:

Post a Comment

Tusen takk for at du legger igjen dine spor her hos meg. Velkommen tilbake og jeg håper du har kost deg.

Elin (",)