Velkommen til min gamle blogg om og med kaker og kakedesign. Denne bloggen vil ikke bli oppdatert eller brukt mer nå, da jeg har sluttet å bake. Bloggen blir likevel stående og jeg håper den kan bli brukt som inspirasjon i din kreative verden av kaker.
Klem Elin

Sunday 31 August 2008

Kakedekorasjoner

Å lage figurer som skal pryde andres kaker må sies å være en glede.
Tenk at noen der ute ønsker mine håndlagde ting på sine kaker.. Det er en ære i seg selv :o)
To be able to make the decorations for someones cakes, is an honour in it self.
This time I was to make an angle for a little boys christening cake.

Denne engelen skulle pryde en dåpskake til en liten gutt.
Engelen er ca 12 cm høy.



Denne veteranbilen skulle pryde en bryllupskake. På toppen av denne kaken skulle dette paret sitte klar til å kjøre avgårde til sin bryllupsreise :o)
This car was made for a weddingcake. A uniq creation just for this couple.

No comments:

Post a Comment

Tusen takk for at du legger igjen dine spor her hos meg. Velkommen tilbake og jeg håper du har kost deg.

Elin (",)