Velkommen til min gamle blogg om og med kaker og kakedesign. Denne bloggen vil ikke bli oppdatert eller brukt mer nå, da jeg har sluttet å bake. Bloggen blir likevel stående og jeg håper den kan bli brukt som inspirasjon i din kreative verden av kaker.
Klem Elin

Friday 9 January 2009

Jul i vår stue



Julegaver er noe spennende.. Og disse to guttene er ikke så store likevel når julekvelden endelig kommer. Julaften er såvist den lengste dagen i året. Man venter og venter og venter...
Og da er det så koselig når julemiddagen er over, og man kan sette seg ned med kaffe og dessert.

Christmas gifts is an exhiting thing... My two boys is not so old when it comes to gifts and christmas.
Christmas day is really the longes day of the year. You wait, wait and wait. We usually open our gifts after dinner on the 24th.


Mormor og morfar var også hos oss denne julen. Skulle vel tatt ett skikkelig bilde av alle, men kvelden bare går så fort.
Ser nesten ut som at morfar også er spent på gaven sin :D
Grandmother and grandfather was also with us this seasson. Fist time ever.
Looks like grandfather also loves to get presents :D


Det er ikke så mye som skal til før man kan ha det skikkelig gøy. Litt julepapir, bånd og esker å rulle seg i..

To have fun you do not need much. Just some christmas rapping, ribbons and some boxes is anough. That is what christmas is all about,, fun and play :D

No comments:

Post a Comment

Tusen takk for at du legger igjen dine spor her hos meg. Velkommen tilbake og jeg håper du har kost deg.

Elin (",)