Velkommen til min gamle blogg om og med kaker og kakedesign. Denne bloggen vil ikke bli oppdatert eller brukt mer nå, da jeg har sluttet å bake. Bloggen blir likevel stående og jeg håper den kan bli brukt som inspirasjon i din kreative verden av kaker.
Klem Elin

Tuesday 9 June 2009

Fredag 5.

På fredag lagde jeg fire kaker. Tre av dem her, og den fjerde glemte jeg å ta bilde av :S
Går det liksom ann... Ja da.. Når man er stressa nok så :D :D
On friday I made four cakes. Three of them here, but the fourth I forgot to take a photo of...
How is it possible. Well with stress and a lot to do, that is very much possible :D :D
Vithuya hadde sin pubertets sermoni på lørdag.. Og en kake er da ett stort høydepunkt i det hele.
This cake was made for Vithuya's puberty ceremony.
Denne til Winhojan's første nattverd.
This one made for Winhojan's first communion.
En en i jente farger til Mary Ashli på hennes første nattverdsdag
Hun hadde også bursdag på samme dag,, derfor bursdagshilsenen også på.
Same modell for a girl. To Mary Ashli for her first communion.
She also had birthday the same day, so she got a birthday grating on her cake.

No comments:

Post a Comment

Tusen takk for at du legger igjen dine spor her hos meg. Velkommen tilbake og jeg håper du har kost deg.

Elin (",)