Velkommen til min gamle blogg om og med kaker og kakedesign. Denne bloggen vil ikke bli oppdatert eller brukt mer nå, da jeg har sluttet å bake. Bloggen blir likevel stående og jeg håper den kan bli brukt som inspirasjon i din kreative verden av kaker.
Klem Elin

Saturday 4 July 2009

Varme dager

En herlig varme har preget oss i disse dager.
30 grader i skyggen og en nådeløs periode på dagen. Det føles egentlig som om vi oppholder oss i India. Og torværet som var i går kveld var en flott skue å se. Vi fikk bare litt her i utkanten, i forhold til hva dem opplevde nede i byen.
Ute på balkongen stod jeg og de andre og bare så. Lyn etter lyn slo ned, og det skrallet rundt ørene.
Tropical heat is upon us, and it feels like I am back in India. 30 celcius in the shadow and really warm in the mid day.
Yesterday we had also thunder. 2000 lightning in one hour over the city, and flod some places after the rain. We where just standing outside and looking the whole thing.
Hawairosen på min balkong blomstrer i ett sett nå,, og jeg er flink til å passe på den. En nydelig blomst som virkelig setter farge på tilværelsen.
This lovely plant stands on my balcony and gives me great joy.

Dagens kake var en barbie kake til Thushiia på 4 år.
En riktig prinsessekake til en liten prinsesse.
Today I made a barbie cake for a little princess.

No comments:

Post a Comment

Tusen takk for at du legger igjen dine spor her hos meg. Velkommen tilbake og jeg håper du har kost deg.

Elin (",)