Velkommen til min gamle blogg om og med kaker og kakedesign. Denne bloggen vil ikke bli oppdatert eller brukt mer nå, da jeg har sluttet å bake. Bloggen blir likevel stående og jeg håper den kan bli brukt som inspirasjon i din kreative verden av kaker.
Klem Elin

Wednesday 6 January 2010

First cake of the year

The first cake that is made this year is this one for my friend Rani's 30th birthday.
Årets første kake ble laget til Rani på hennes 30 års dag.
Legg merke til mønsteret i midten av kaken (paisley mønster)
Det er godt å komme i gang med hverdagen igjen etter en etterlenktet ferie.
Håper dere alle har hatt en fin jul, og fått begynt på en god måte dette nye året.
It is good to be back to normal days again, after a long wanted holliday.
I hope you all have had a nice christmas, and been able to start this new year a good way.
Happy new year !!!

1 comment:

  1. WOW - denne var aldeles N Y D E L I G !!!!!!! Heldig er den som har ei venninde som baker så flott kake til seg.

    Jeg gleder meg til fortsettelsen, og følger deg fast. Hadde vært veldig gøy og vært på kurs hos deg også, så få se om jeg får det til i løpet av året.

    Ha en strålende men kald vinterdag!

    ReplyDelete

Tusen takk for at du legger igjen dine spor her hos meg. Velkommen tilbake og jeg håper du har kost deg.

Elin (",)