Velkommen til min gamle blogg om og med kaker og kakedesign. Denne bloggen vil ikke bli oppdatert eller brukt mer nå, da jeg har sluttet å bake. Bloggen blir likevel stående og jeg håper den kan bli brukt som inspirasjon i din kreative verden av kaker.
Klem Elin

Monday, 10 May 2010

New weekend

I got my self a new camera last week.. And belive me, it's so fun to explore this new wonder of mine :D :D (poor family that will go trough a tough time now... hahaha)
And of caurse I made some new cakes too.. Cant live a week without them you know ;o)
The confirmation season has started also, so that will be the first cake to show you.
Jeg har fått meg ett nytt leketøy :D Canon EOS 500D speilrefleks kamera... Ett herlig vidunder å begynne å leke seg med. Stakkar familien min får gjennomgå, når mor er ute med dette vidunderet :D :D :D
Men helgen er ikke bare om kamera.. Noen kaker ble det da og, for man kan jo ikke gå ei uke uten å få bakt noe :D
Konfirmasjons sesongen har begynt, og den første kaken min er en sådann.

This girl have three main interests. She is a cheerleader in Viqueens (in Oslo), love everything about cakes and the Usa.
Ulrikke Sofie Indiane har tre hoved interesser som skulle med. Hun er Cheerleader i Viqueens, elsker alt med baking og Usa.

Dora and Boots is still a hit with the young girls.
Dora og Boots er fortsatt populær blandt de små.


Little Vaishaly got a piano on her birthday. With a teddy playing and singing.
Lille Vaishaly fikk ett piano på sin bursdag. Og en bamse som sitter og spiller og synger for henne :o)

And last this Winx cake for Sarah's 6th birthday.
Og sist denne Winx kaken til Sarah sin 6 års dag..

3 comments:

  1. great job on all of them. you are so talented.

    ReplyDelete
  2. OMGosh!!!!!!!!!!!!!
    So amazingly stunning!
    You are incredible!
    So glad you are enjoying your camera!
    hugs
    kim x

    ReplyDelete
  3. complimenti sunt frumoase torturile, te pup.

    ReplyDelete

Tusen takk for at du legger igjen dine spor her hos meg. Velkommen tilbake og jeg håper du har kost deg.

Elin (",)