Velkommen til min gamle blogg om og med kaker og kakedesign. Denne bloggen vil ikke bli oppdatert eller brukt mer nå, da jeg har sluttet å bake. Bloggen blir likevel stående og jeg håper den kan bli brukt som inspirasjon i din kreative verden av kaker.
Klem Elin

Sunday 11 July 2010

Last two weeks

Wow.. this two weeks has just past away like a minute.
I think that meens that I have had anough to do. And anough intrusion all around.
Something must be testing my patience.
Well.. With just one cake that I missed to take photo of, here is the whole bunch.
Kjære vene, disse to ukene har gått fort. Det er nesten så man burde tro at man har nok å gjøre til tider.
Liten tid, mange forstyrrelser og man ser dagene bare flyr vekk.
Det må være ett eller annet som tester min tålmodighet tror jeg.
Ja ja.... Her er nå disse to ukenes kaker, unntatt en som jeg glemte å ta bilde av. (får det senere)
A christening cake for a 2 year old.
En dåpskake til en to åring. Passer da bedre med ett barnetema enn en tradisjonell dåpskake.
Here the cake I was missing to take picture should be
Og så kaken jeg glemte.... Bilde kommer senere !!

Weddingcake
Thushiya's princess cake
Prinsesse kake i rosa og hvit.
Hello Kitty for Alysha's second birthday
En Hello Kitty kake til Alysha
And a mermaid cake for Ashley. Same style of setting for this two sisters.
Og en havfrue kake til Ashley. To kake i samme stil til to små skjønne søstre.
A playful princess for Jenifer's 9th birthday
En prinsesse som husker til Jenifer på hennes 9 års dag.
All this was in the first week.
Dette var så den første uken..

Sulaksini's weddingcake with arum lilys and a lot of fillgree pattern.
Bryllupskaken til Sulaksini med masse krimsmønster i rødt og kallaer
And last Tori's weddingcake in all white with hydrangeas.
As you can see, it has been a few cakes and some challenges.
Og til slutt Tori sin bryllupskake i helt hvit med hortensia blomster.
Det ble noen kaker dette, og nok av utfrodringer å ta av.

1 comment:

Tusen takk for at du legger igjen dine spor her hos meg. Velkommen tilbake og jeg håper du har kost deg.

Elin (",)