Velkommen til min gamle blogg om og med kaker og kakedesign. Denne bloggen vil ikke bli oppdatert eller brukt mer nå, da jeg har sluttet å bake. Bloggen blir likevel stående og jeg håper den kan bli brukt som inspirasjon i din kreative verden av kaker.
Klem Elin

Sunday 22 August 2010

A little more

A few more cakes from last week
Litt flere kaker fra siste uka

Hello Kitty with friends for little Aarani's first birthday
Hello Kitty og venner til Aarani's ettårs dag

Dora ready for birthdayparty :o)
Sathana sin 4 års dag ble feiret med en stående dora kake

BMW for Abharagjithen's 15th birthday

And a cake for Shakiththiya's 18th birthday

And Royce had a happy day with McQueen the car
Royce sin ettårsdag ble feiret med Lynet

Kamban celebrated his birthday with jungle animals
En jungelkake til Kamban sin bursdag

Another first birthday cake. This one for little Isak
Nok en ettårskake. Bamse og blomster her til Isak (med det lange navnet)

Thanks for looking :o)

4 comments:

  1. Nydelig karer som alltid!!!

    ReplyDelete
  2. Nydelige kaker som alltid, og maaangen flotte detaljer ;)

    ReplyDelete
  3. Hei. Vi trengte et bilde til en artikkel om kake til et 40-årsjubileum. På bloggen din fant vi et som passet fint.
    Vi har "lånt" det her.
    http://www.rorfag.no/article/20101014/NYHETER/101019986/1001&ExpNodes=1001

    Er det ok for deg?
    mvh
    Jørn Søderholm
    Rørfag
    rorfag@skarland.no

    ReplyDelete
  4. they all look amazing! great job!

    ReplyDelete

Tusen takk for at du legger igjen dine spor her hos meg. Velkommen tilbake og jeg håper du har kost deg.

Elin (",)