Velkommen til min gamle blogg om og med kaker og kakedesign. Denne bloggen vil ikke bli oppdatert eller brukt mer nå, da jeg har sluttet å bake. Bloggen blir likevel stående og jeg håper den kan bli brukt som inspirasjon i din kreative verden av kaker.
Klem Elin

Wednesday 17 November 2010

Tinkerbell

Last weekend I made this Tinkerbell cake. The little figure on the top is a toy, and I used the image on the packet for inspiration on how to decorate the cake.
Sist helg lagde jeg denne Tingeling kaken. Brukte innpakningen til figuren som inspirasjon for dekorasjonen rundt kaken. Kaken ble laget til ei jente som ikke skulle ha den likevel, så den ble tilslutt gitt til en annen jente som ble jublende overrasket for den.


No comments:

Post a Comment

Tusen takk for at du legger igjen dine spor her hos meg. Velkommen tilbake og jeg håper du har kost deg.

Elin (",)