Velkommen til min gamle blogg om og med kaker og kakedesign. Denne bloggen vil ikke bli oppdatert eller brukt mer nå, da jeg har sluttet å bake. Bloggen blir likevel stående og jeg håper den kan bli brukt som inspirasjon i din kreative verden av kaker.
Klem Elin

Monday 27 June 2011

Sweet

Some weeks is just sweet. Just the girly kind of cakes with a hint of romantic touch.
The cakes I am showing you this time is like that.
This first one for a friends 6th anniversary celebration.
Noen ganger lager man kaker som bare er søte. Med litt romantiske detaljer.
Jeg synes disse kakene jeg lagde her er slik.
Denne første kaken laget til en vennines sjette bryllupsdag.
Claret rosa med quiltmønster og perler i hvert kryss, drapering, blomster og rammer med familiens bilder.

This second cake is for a friends mother who is 60. The text on top is written by me, but I do not understand it as it is in Vietnamese.
Den andre her har jeg igjen brukt samme quilt mønsteret og sølvperler i hvert kryss.
Teksten er skrevet til min venns mor som ble 60 år, men jeg skjønner ikke selv hva jeg har skrevet da det er på Vietnamesisk.


And last this cake that I now have made for the third time.
This time for little Lilly Cecilie.
Og sist denne kaken som jeg nå har laget for tredje gang. Begynner å bli ett kjent design dette da.
Nå var det Lilly Cecilie som fylte sin ettårs dag. 


No comments:

Post a Comment

Tusen takk for at du legger igjen dine spor her hos meg. Velkommen tilbake og jeg håper du har kost deg.

Elin (",)