Velkommen til min gamle blogg om og med kaker og kakedesign. Denne bloggen vil ikke bli oppdatert eller brukt mer nå, da jeg har sluttet å bake. Bloggen blir likevel stående og jeg håper den kan bli brukt som inspirasjon i din kreative verden av kaker.
Klem Elin

Tuesday 29 May 2012

10 years

My darling friend Vijina celebrated her 10th birthday here the other day.
Her own wish was to get her photo on the cake. Heart cake with teddies and roses.
Min flotte lille venninne feiret sin 10 års dag her forleden, og jeg lagde denne kaken til henne.
Hun hadde et ønske om å få sitt eget bilde på kaken, og selvfølgelig var det mulig.
Bamser, stoffroser og en krone formet kant.
Til lykke med dagen Vijina (",)

No comments:

Post a Comment

Tusen takk for at du legger igjen dine spor her hos meg. Velkommen tilbake og jeg håper du har kost deg.

Elin (",)