Velkommen til min gamle blogg om og med kaker og kakedesign. Denne bloggen vil ikke bli oppdatert eller brukt mer nå, da jeg har sluttet å bake. Bloggen blir likevel stående og jeg håper den kan bli brukt som inspirasjon i din kreative verden av kaker.
Klem Elin

Sunday 3 June 2012

Police

Maybe a small policeman to be ? Sanjeevarasa had a great wish to get a policevan for his birthday.
The cake was carved to shape and coated with white sugarpaste. Details in blue and red like the Norwegian police car.
Denne kaken ble laget til Sanjeevarasa sin femårs dag, og viser kanskje en fremtidig politimann (",)
Bilen ble skjært til og formet som en stor politibil, og som hvit bil fikk den detaljer i rødt og blått slik en Norsk politibil ser ut.

3 comments:

  1. Hei. Kjempe fine kaker du lager =) Tar du også bestilling av kakene dine?
    Mvh Camilla

    ReplyDelete
  2. Hei Camilla
    Ta kontakt med meg via mail
    elinsdesignkaker#getmail.no, så kan vi ta det derfra ;o)

    Elin

    ReplyDelete
  3. Okey =) Har sendt deg mail =)

    ReplyDelete

Tusen takk for at du legger igjen dine spor her hos meg. Velkommen tilbake og jeg håper du har kost deg.

Elin (",)