Velkommen til min gamle blogg om og med kaker og kakedesign. Denne bloggen vil ikke bli oppdatert eller brukt mer nå, da jeg har sluttet å bake. Bloggen blir likevel stående og jeg håper den kan bli brukt som inspirasjon i din kreative verden av kaker.
Klem Elin

Thursday 22 November 2012

Weddingcake

A white weddingcake for my friend Reem. 
Roses and hearts on the top.
Jeg lagde denne hvite bryllupskaken til min vennine Reem.
På toppen har jeg en stor hvit rose og et par hjerter med mønster på.
Litt annen oppbygging en vanlig, men morsomt å få en ny vri på ting.


Tre etg med vaniljekake trekt med sukkerpasta farget med et hint av teddybear brown (squires) til en offwhite farge. Kakene i 6" , 9" og 12" og drumsene i 8", 10" og 14" med mellom drums i 6" og 8".
Prikkene laget som istapper av royal icing. Både fatene og kakene er kantet med hvit silkebånd.
Rose håndlaget og hjertene støpt i former, begge laget av blomsterpasta. Hjertene børstet med ivory glitterdust.

Copyright © 2012 by Elin Rajadurai.
Ønsker du å bruke noe av innholdet i denne bloggen, vennligst ta kontakt med meg. 

No comments:

Post a Comment

Tusen takk for at du legger igjen dine spor her hos meg. Velkommen tilbake og jeg håper du har kost deg.

Elin (",)