Velkommen til min gamle blogg om og med kaker og kakedesign. Denne bloggen vil ikke bli oppdatert eller brukt mer nå, da jeg har sluttet å bake. Bloggen blir likevel stående og jeg håper den kan bli brukt som inspirasjon i din kreative verden av kaker.
Klem Elin

Wednesday 6 February 2013

Lego friends

I made this lego friends christmas calendar cake for Babisha's 6st birthday in the christmas hollidays.
This was a cake that gave a lot of christmas spirit.
Denne lego friends kaken lagde jeg til Babisha sin 6 årsdag i romjulen. 
En kake med masse detaljer fra lego friends kalenderen.





10 inch firkantet kake trekt med hvit sukkerpasta. Brettet 16 inch er også trekt med samme sukkerpasta, og fått lego knotter på i lange baner.
Alt som er lagd i brunt er sjokoladepasta, veggen og hunden. Treet er laget av en isopor kjegle med grønn (forrest green og mint green, sq) sukkerpasta. 
Figurene er laget av modellpasta i forskjellige farger. Farger som er brukt er: Bluebell, mint green, sunflower yellow, claret, teddybear brown (hud) og ferdigfarget rød og sort.
Sløyfe silikonform (fi)

Made with love
Elin

No comments:

Post a Comment

Tusen takk for at du legger igjen dine spor her hos meg. Velkommen tilbake og jeg håper du har kost deg.

Elin (",)